Sivun näyttöjä yhteensä

4.1.2011

Maalattua



Taulujakin olen maalannut... Laitan kolme oma lempparia, jokaiselle lapselle omat;) Ensimmäinen vamistui v.2006. Paljon on opittava maalauksessakin, mutta tiedän että maisemat ainakin ei ole mun juttu. Öljyvärit ovat ihanat, saa korjailtua kaikki virheet;) Aiheet on vanhasta ihanasta lastenkirjasta, suloisen lapselliset, hehhh;) Tämä harrastus on jäähyllä, kotona en pysty maalaman ja aika (illalla 18-21.30) on tällä hetkellä epäsopiva. Kun lapset kasvaa, niin aloitan taas...

Ja kerkesin aamulla ompelema yhden alusbody-n (tunikoiden alle käytettäväksi). Olen pelännyt bodyn ompelua, mutta aika hyvin se sujui. Peitetikilla tikkasin kanttaukset ja kyllä on ihana, jotenkin niin litistetty ja tasainen jälki. Moka on piilossa, alareunan resorin olen jatkannut (jostain ihme syystä olin leikannut sen liian lyhyeksi), sain sen piilon nepparilla;) Koko vain ihmetyttä, joku Ottobre 80cm kaava ja ilman saumavaroja leikkasin, silti on body isompi kun Tutta 86cm (ja mielestäni Tutta on reilu!) Sivuista kavensin aika reippaasti vaikka mikä laiheliini neiti ei olekaan. No mutta käyttöön pääsee.

3 kommenttia:

Sani kirjoitti...

Voi ku hienoja tauluja!!!!
Minäkin aikanani jonkunverran maalaillut, mut ei kyl mitään noin hienoa :)

KiKiDuu kirjoitti...

Kauniita tauluja! :)
Ja ihania lastenvaatteita, täällä ilmottautuu yksi uusi lukija! =)

Jokke kirjoitti...

Kivat iloiset maalaukset, niistä tulee hymy.