Sivun näyttöjä yhteensä

7.1.2011

Vihdoin...

Vihdoin minulla oli onnea!!! Olen jo pitkään halunnut tätä ruskea Tutta norsu pyjama mutta hinta ollut liian korkea (kotiäitiys tekee pihiksi). Citarissa oli koko komeus kympilla (110cm), olen niin onnellinen!!! Sukkiakin pojille, mieluisat ovat. Kuvausapulainen siskon neulomassa mekossa.

Ja minulla on jo 16 lukijaa!!! Kiitokset, lämmittä mieltä että kiinnostusta löytyy, ihana!

Ja minä sain ensimmäisen ompelutilauksen! Mikä parasta, annettiin vapaat kädet . Olen laulattanut koneetta innossani, kuviakin tulossa kun tilaja ensin hyväksy tekeleet.

Tyttö on oppinut työntämään tuoleja ja istuu/seisoo tietenkin minun koneiden takana heti kun silmä välttää. Saumurissa olivat säädöt sekaisin ja peitetikkikoneesta langat irrotettu, huhhhhhhhhhhh!!! Vaarallista puuha...

1 kommentti:

Lumikettu... kirjoitti...

Nuo itämaiset norsut ruskeina kelpaisivat kyllä meillekin. Toistaiseksi on pitänyt tyytyä vain keltaiseen bodyyn...