Sivun näyttöjä yhteensä

1.4.2011

Keltaiset kumpparit


Kävin törsäilemässä, tyttö sai keltaiset Nokiat!!! Niin iki-ihanat että voisin vaikka laitta hyllylle;) Monta viikkoa olen ihastellut ja kotiin tänän saapuivat. Hinta kyllä kirpasi, mutta kirpparilla käytetyistä pyydettän 6 euroa! Ja verrattuna kankaisiin ovat melkein ilmaiset;)
Ennen lakkoa tehty tilaus Sampsukkasta, apinatrikoon olen tilannut punaisena vaikka keltaista halusin, p****e!!! Ja vihreän resorin väri pettymys, arpapeli se aina pikkaisen. Turkoosi on merinovilla, muut löytölaatikon palaset.

Plika sai endale kollased Nokia kummikud. Olen armunud, nii kenad!!! Kirbukalt olen otsinud vähemalt kuu aja jooksul, kasutatud aga maksavad 6 euro mis minu meelest liig, teab kurat kas veel vett peavadki;) Hind oli taevas, kuid kangastega v6rreldes olematu, hehhhhh. Kangadki saabusid, igavesti aeglane saatmine, kaks nädalat tagasi tellitud. Ahvi-elevandi trikoo pidin kollase tellima, punase olin v6tnud kurat! Ja roheline soonik ka imelikku tooni kuid lotomäng nende värvidega alati. 

1 kommentti:

Aatsipoppaa kirjoitti...

Argh! Ihanat nuo keltaiset kumpparit! Pakko saada tuollaiset meidän taaperolle! :)