Sivun näyttöjä yhteensä

3.3.2013

Valkoinen




Tee mulle valkoinen Ninjago asu!!! Tätä on pyydetty pitkään. Vihdoin löytyi luonnonvalkoinen velour FB kangashamstereista, housut Saimi kaavalla, hupparin kaava on ties mistä. Hupun vuorena Hirvimiehen vanha t-paita. No olihan se asu melkein tunnin verran ilman tahroja;)



Loput veloursuikaleet käytin samantien pois. Tytön unikaveri on H&M pehmorätti, sitä yritin matkia ilman isompa onnistumista... No pääsi leikkeihiin kuitenkin (liito-orava: sanoi esikoinen).




Ja vielä kerran:  minuutissa sukista nukelle sukkikset ohje;)
Alkuperäinen ohje taida olla tämä (vaikka minä olen sen bongannut kyllä jostain ihan muualta, mutta mistä???)

6 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Ihan mieletön sukkisidea :D

Mun Tekemä kirjoitti...

Mahtava Ninjago! Kiitos nuken sukkahousu-ohjeesta =)

Liljatar/Heidi kirjoitti...

Tuo sukkahousu idea on mahtava! Täytyypä kokeilla myös. Ja hieno Ninjago-asu kanssa.

Anne kirjoitti...

Onpa söpöt sukkikset!

joska kirjoitti...

Valkoinen on kyllä aika toivoton väri noilla viikareilla. Toisaalta sen voi käyttää kloritissa tarvittaessa.

Mua jaksaa huvittaa tää sukkisohje. En alunperin ollut laittamassa sitä edes blogii. ennen kuin kaveri ihastui siihen. En arvannut miten suosittu siitä tulee. :)

suskunen kirjoitti...

Ohhoh, olisi täällä isoin poikani tosi kateellinen valkoisesta ninjan asusta :)