Sivun näyttöjä yhteensä

18.8.2013

18.08




Huppari. Meni kyllä kaikki pieleen tässä. Kangas on kirpparilta, iso pala maksoi 3 euroa, jonkunlainen neulos, nyyppynty kivasti pesussa mutta väri on oikea;) Legginsit olen joskus siitä ommellut ja nyt hupparin jälkeen jäi vielä hyvä pala jemmaan, pakko se kohta johonkin käyttä kun vielä pinkki kelpaa. Painava on ja hupun turhaan vuoritin, tuli liian raskas. Vetoketjun kanssa myös tuskailin liian kauan ja silti on huonosti. No mutta jos vielä käyttön tulee muutamaksi viileäksi aamuksi ennen sykysvaatteiden käytönottoa. Kissakuva on pieneksi jäänesta topista, ihan suoralla ommeltu.


Yhdet legginsit vielä, niitä ei ole koskaan liika, nopeasti ilmestyy reiät sinne-tänne, polviin ja peppuun??? Liikkuvainen neiti. 

7 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Kiva huppari ja leggarit:) ! Harminjos nyppyntyvää... Joskus on kyllä joku vaate aina semmonen, että saa monta kertaa tehä saman jutun uusiksi, että tulee itelle kelpaava:)! Mutta sitte ku on valmis, niin jopa tulee hyvä mieli, että tästä tuli mutkien kautta kuitenki hyvä :)!

Pilvi kirjoitti...

Mukavan näköistä tuo neulos, ainakin kuvassa. Taidat kiertää paljon kirppareita, tuntuu että olet niin monia hyviä kankaita kirpulta löytänyt!

kewa kirjoitti...

Minä olen erittäin pihi ostamaan uusia kankaita, joten kirpparilta etsin niin uusia kun tuunattavia. Mutta koneet minulla on melkein kalleimat mitä löytyy... välineurheilua tämäkin harrastus.

Sani kirjoitti...

Jo on taas monemonta postausta ihan mahtavaa ompelusta!
Eritoten noi kerhotossut, vau!

Erja kirjoitti...

Aivan ihana huppari, ei kyllä yhtään näytä pieleen menneeltä!

Krista kirjoitti...

Mistä ihmeestä sä löydät kirpparilta näitä kankaita. Mä en löydä ikinä =)

kewa kirjoitti...

Minä etsin kirppareilla kankaita ja tuunattavia kohteita;) kyllä niitä löytyy;)