Sivun näyttöjä yhteensä

15.12.2010

Pikkulahjat

Poikien kerhotädeille menee nämä huomenna, ja  tänän annettin jo leikkipuiston tädeille 4 kpl mutta unohdin ne kuvata;( Kivat pikkujutut ommella ja toivottavasti on käyttöä.
Ja olen minä kuulkas unohtanut kuvata muut lahjat, paketoin ne jo joku aika sitten ja en jaksaa enää purkaa. Mutta laukkuja lapsille ja pussukkoita yms olen siis tehnyt.

Ja poikien toiveesta kotelot pyssyille! Vanhat farkut pääsivät hyvään käyttöön, oikein kaksi taskua saivat molemma. Pienempi ei raaskinut edes joulujuhlassa pois ottamaan, onneksi sain suostuteltu jättämään pyssyn kotiin.
No sain minä sen oman viimeisen ompelukone neulan rikki... Mitenkö minä ei ole ostanut neuloja varastoon? Kaksoisneluoja ja nahkaneulat löytyy, mutta tavallisia ei;(

3 kommenttia:

Sani kirjoitti...

Voi ku ihana idea farkuista noi pyssyvyöt :D

Laura kirjoitti...

kivoja pussukoita. noita voisi itsekkin yrittää ommella jossain vaiheessa, saisi tuhottua hieman tilkkuja :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos ideasta pyssykoteloille :) nyt pojat saa pyssukotelot :)